שואב אבק רובוט -ROBODUST מה זה?


יש לי חלום...
נכון שפעם לפני הרבה שנים חלמתם על שנות האלפיים עם כל הטכנולוגיות העתידיות להיות בו? חלמתם תמיד שלא תצטרכו לנקות את הבית בעצמכם ושימציאו כבר איזה רובוט שיעשה את העבודה עבורכם, אז עכשיו החלום התגשם, שואב אבק רובוט יעשה את העבודה בשבילכם כמו שאף פעם לא חלמתם.
שואב אבק רובוט

שואב אבק רובוט- הוא המוצר החדש של המאה ה21 - הוא לוקח אותנו צעד אחד קדימה לעבר מכשירים חשמליים אוטומטיים ורובטיים, כאלו שמורידים מעלינו מטלה נוספת מערימת המטלות שיש לנו במשרד ובבית, הרובודאסט- רובוט שואב אבק הוא אחד מן אבני הדרך הללו. לקחנו מוצר שימושי - שואב אבק פישטנו אותו, ייעלנו אותו והכי חשוב לא לקחנו לו את העבודה שאותה הרובוט שואב אבק יודע לעשות הכי טוב- לשאוב אבק ולכלוך.
רוצים לדעת עוד על רובוט שואב האבק? זה המקום...
שואב אבק רובוט בעל עין אלקטרונית ומנוע טורבו, ינקה לכם את הבית ביסודיות, הוא מגיע לכל הפינות הנסתרות גם מתחת לשולחן ולספות, בעזרת העין האלקטרונית הוא מזהה לכלוך ושואב אותו מיד, בעזרת חיישנים ומברשת צדדית הוא ינקה את הבית לכל אורך הקירות, בעזרת מברשת טורבו הוא יסיר אבק, לכלוך, שערות ואף יבצע חיטוי על משטח הניקוי בעזרת נורת ה – UV  המיועדת לכך.
איך מפעילים את שואב האבק הרובוט? 
הוא מופעל על ידי שלט, נוח וידידותי לשימוש, הוא אף מתוכנן כך שכאשר הסוללה נחלשת הוא יחזור לבד למוקד הטעינה, הוא חכם יותר מכל עוזרת ועושה את העבודה מבלי להתלונן. הוא מנקה נקודתית במקרה של מקום עם לכלוך רב ולא מוותר עד שהשטח נקי לחלוטין. הוא מצוייד בתא שאיבה עם שני פילטרים מה שמבטיח אזור נקי ללא פשרות.
רובודאסט- רובוט שואב אבק כנסו לwww.maor-h.co.il
מה עוד אפשר לעשות עם שואב האבק הרובוטי?
ניתן לתחום את אזור הניקיון שבו הוא עובד למקרה שרוצים למנוע ממנו להגיע לאיזורים לא רצויים בבית, הוא מנקה רצפות, פרקטים ושטיחים בעלי שערות קצרות.
אין צורך יותר לעבוד קשה, מפעילים את הרובוט ויושבים לשתות קפה עם השכנה, הוא כבר יעשה את כל העבודה, חלום שנות האלפיים מתגשם כאן ועכשיו, קנו לכם איכות חיים ותהנו גם מניקיון וגם מבריאות איתנה כי כבר אין צורך להתכופף, לטאטא ולשבור את הגב, שואב אבק רובוט כבר יעשה את כל העבודה עבורכם, תתחילו להנות.

עכשיו רובוט שואב אבק במבצע רק 1199 ש"ח במקום 2000 ש"ח