שואב אבק רובוטי ה-רובודאסט


רובוטדאסט

הרובודאסט הראשון מסוגו יגיע אליכם הביתה ויעשה עבורכם את כל העבודה הקשה, לא חלמתם על דבר כזה, עכשיו זה פה וקרוב אליכם מתמיד, הזמינו אותו ותתחילו ליהנות  רובוט שואב אבק הראשון בארץ.
הרובוט שואב אבק הראשון ינקה ביסודיות עבורכם את הבית, לוחצים על השלט ומסתכלים עליו עובד קשה, הוא מגיע לכל הפינות גם מתחת לרהיטים ולשולחנות, הוא מזהה מרחוק אבק, לכלוך ושערות בעזרת החיישנים החכמים המותקנים בו, הרובודאסט מגיע בעצמו לאזור המלוכלך ולא זז משם עד שהוא אוסף את כל הלכלוך לתוך תא שאיבה מולטי חזק בעל שני פילטרים רבי עוצמה, הוא עובד על מנוע טורבו חזק ומסתובב בכל החדר עד שהוא מסים את העבודה ואז הוא חוזר חזרה למוקד הטעינה בעצמו ללא הכוונה מצדכם.
החלטתם שאתם לא רוצים שהוא יסתובב בכל הבית? אין בעיה, תוכלו לגדר את שטח העבודה של ה- ROBODUST  ולהחליט איפה אתם רוצים שהוא ינקה בלבד, הפעולה פשוטה והשואב אבק הרובוטי ניתן לשליטה מלאה, בעזרת שלט שתוכלו להפעיל מהספה ולתכנת את סוג הפעולה שאותו אתם רוצים שה – ROBODUST יעשה עבורכם, יש לכם שטיח עם שערות קצרות, גם אותו הוא מנקה.
הרובוט שואב אבק הראשון מסוגו יעיל ביותר בבתים שיש בהם בעלי חיים, כלבים וחתולים נוטים להשיר שערות בכל מקום, ברצפה ובשטיח, עין לא מזויינת לעיתים לא רואה את כל השערות אך לא כך אצל הרובוט המשולב הראשון, הרובודאסט קולט הכל בעזרת החיישנים הרגישים המותקנים בו, הוא קולט הכל ולא נח עד שהוא אוסף את כל השערות, כמו שאמרנו, אידיאלי לאנשים בעלי חיות מחמד במיוחד אם יש גם ילדים קטנים בבית, מיותר לציין כמה השערות של הבעלי חיים לא בריאות לילדים.