רובוט שואב אבק במבצע ניקוי יסודי

הוצאנו את ROBODUST רובוט שואב אבק, למבצע מיוחד-
מבצע ניקוי יסודי וחזרנו עם התוצאות הבאות:

מה הרובודאסט עושה?
כמה פעמים חשבתם לעצמכם כמה הייתם רוצים ניקוי יסודי בבית בלי להתאמץ? נשמע הזוי? ממש לא, היום בעידן המתקדם של הטכנולוגייה זה אפשרי יותר מתמיד, שואב אבק רובוט, הרובודסט הוא הפתרון האידיאלי לניקיון הבית. 
אז... הרימו רגליים הפעילו את השלט ותתחילו ליהנות.

כמה כבר רובוט יכול לנקות יסודי? 
האם הוא באמת מגיע לכל פינה בבית גם לנסתרות ביותר? התשובה היא כן כן ושוב כן, לא תאמינו איזה ניקוי השואב אבק רובוט עושה.
 מה מיוחד ברובוט שואב אבק?
  • הוא מצוייד בחיישנים מיוחדים הקולטים את הלכלוך מרחוק והוא מגיע אל הלכלוך ושואב אותו גם אם הלכלוך עקשן ורב השואב אבק רובוט עקשן יותר. 
  • הוא תופס את שאריות האבק, חול, שערות וכל לכלוך אחר גם כזה הנסתר מהעין האנושית.
  • הוא קולט הכל ואוסף אותו לתוך תא שאיבה חזק במיוחד בעל שני פילטרים המאפשרים ניקיון של האזור המטופל. 
  • יש לו מנוע טורבו ומברשת צדדית המגיעה לכל הפינות והסדקים, לאורך הפנלים, הקירות, מתחת לרהיטים שאתם שוברים את הגב להגיע לשם.
  • השואב אבק רובוט נכנס מתחת לרהיטים שקשה או אפילו בלתי אפשרי להזיז מפאת כובדם או גודלם, זה אידיאלי לבתים עמוסים ברהיטים וחפצי נוי שגוזלים המון זמן בניקוי יסודי של הבית בגלל הצורך להזיז אותם כל פעם (הרובוט שואב אבק יודע לעבור תחת אותם רהיטים וחפצי נוי- הוא לא מזיז אותם... אך במידה ונתקל בהם חוזר אחורה וממשיך במשימת הניקויון שלו), אז עכשיו כבר לא צריך להתכופף ולהתאמץ מאמץ כביר, השואב אבק הרובוטי יעשה את התהליך המתיש הזה עבורכם בקלות ובמהירות.
למי הרובוט שואב אבק מיועד? 
מי שבאמת אוהב ניקוי יסודי בביתו יודע שהשואב אבק רובוט יכול להיות הפיתרון היחידי בשבילו, זו המצאה עם מעוף ונחשבת כמתקדמת בפריצת הדרך בטכנולוגייה של שנות האלפיים.


שואב האבק הרובוטי מיועד גם לך וגם לך, גם לאישה או לגבר שמטפלים בבית ואחראים על ניקיונו, גם לבעלי משרדים עם משטחים מותאמים לפעילותו של השואב אבק הרובוטי, לנשים עובדות ולגברים עובדים, שרוצים לחסוך במטלה אחת מתישה בבית. 

שואב אבק רובוטי לבית שלי
כל אחד אוהב את ביתו נקי, עכשיו באמצעות הרובודאסט- רובוט שואב אבק זה אפשרי להגשים את הרצון הזה, בלחיצת כפתור הבית מבריק מלכלוך, כאשר הסוללה נחלשת השואב אבק רובוט חכם מספיק בשביל לדעת לחזור לבד בעצמו למוקד הטעינה להטענה מחודשת.  

הרובודאסט- רובוט שואב אבק החכם, ניתן לתכנות מראש כך שניתן לצאת מהבית לעבודה או לסידורים ולהפעילו אוטומטית, ללא עיכוב ללא מאמץ, שואב האבק הרובוטי  יעשה את העבודה הקשה עבורכם, לכם נותר רק לצאת מהבית וליהנות. 
מה המחיר של רובוט שואב אבק?
כן... כן חוץ ממבצע הניקוי היסודי של הרובוט שואב אבק שלנו- יצאנו עם מבצע מיוחד לרובודאסט, המחיר של הרובוט שואב אבק: במקום 2000 ש"ח רק מחיר שואב אבק רובוטי רק 799 ש"ח.

אז..היכן וכיצד ניתן לקנות את השואב הרובוטי?
פשוט מאוד - היכנסו לאתר הרשמי שלנו -> www.maor-h.co.il -> מצאו את המוצר ורכשו אותו.

www.maor-h.co.il

או... שפשוט תלחצו לקנייה ישירה של הרובוט שואב אבק : כאן